Regulamin Portalu Partnera www.Portal.SolutionsBay.pl (SolutionsBay)
§1. Definicje i postanowienia ogólne
- Internetowy portal partnerski dostępny pod adresem witryny Portal.SolutionsBay.pl [zwany dalej: „Portalem”] jest elektroniczną platformą, przeznaczoną dla Kontrahentów Sprzedającego, za pomocą której Sprzedający świadczy usługi Kontrahentom polegające na udostępnianiu samego Portala w celu składania zamówień na Produkty zgodnie z obowiązującą ofertą Sprzedającego oraz korzystania z innych funkcjonalności Portala polegających m.in. na (i) przeglądaniu dokumentów sprzedażowych takich jak oferty, zamówienia sprzedaży i faktury, (ii) sprawdzaniu statusów dostaw Produktów lub statusów napraw, (iii) określaniu miejsc dostaw zamówień, jeżeli są inne niż siedziba Kontrahenta, (iv) tworzeniu i modyfikacji kont Użytkowników i przypisywaniu do tych kont różnych poziomów dostępu do Portala lub (v) przekazywaniu dokumentów związanymi z usługami świadczonymi przez podmioty trzecie, w stosunku do których Dystrybutor uzyskał autoryzację zawierania w ich imieniu umów oraz monitorowaniu procesu weryfikacji i akceptacji tych dokumentów, jeżeli Partnera łączy z Dystrybutorem oddzielna umowa upoważniająca do procedowania i zawierania takich dokumentów.
- Sprzedający przeprowadzi sprzedaż oraz świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet na podstawie niniejszego regulaminu [zwanego dalej „Regulaminem”] oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Właścicielem Portalu (Sprzedający, Dystrybutor) jest spółka pod firmą iDream Business Center spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Kielcach, adres: Kielce, 25-639, ul. Malików 150D, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 9591972649, REGON: 364505264, KRS: 619423, adres email: info@SolutionsBay.pl, numer kontaktowy +48 41 308 00 05.
- Diler, Klient, Kupujący, Kontrahent, Partner, Przedsiębiorca, Przedsiębiorca Prywatny – stosowane zamiennie określenia w Regulaminie w zależności od kontekstu – podmioty niebędące konsumentem w rozumieniu ogólnie obowiązujących przepisów prawa, zawierające umowę ze Sprzedającym, bezpośrednio związaną z jego działalnością̨ gospodarczą, który w ramach współpracy ze Sprzedającym nabywa od Sprzedającego Produkty na zasadach określonych w Regulaminie i łączących strony innych umowach lub monitoruje proces zawierania umów na usługi świadczone przez podmioty trzecie.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Kupującym. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym następuje wg następujących zasad:
- Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji warunków umowy sprzedaży ze Sprzedającym, indywidualnie regulującą wzajemne prawa i obowiązki. Indywidualne warunki sprzedaży powinny być potwierdzone przez strony w formie pisemnej lub formie elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanych podpisów elektronicznych.
- Jeżeli jest zawarta oddzielna umowa między Kupującym i Sprzedającym, to w razie sprzeczności postanowień Regulaminu z tą umową, postanowienia umowy mają pierwszeństwo.
- W przypadku rezygnacji przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy opisanej w punktach wyżej A) i b), stosuje się ogólnie obowiązujące przepisy prawa i postanowienia Regulaminu.
- Produkty – towary i usługi dostępne w ofercie Sprzedającego, których zakupem zainteresowany jest Kupujący.
- Salon – punkt sprzedaży prowadzony przez Sprzedającego w Warszawie, ul. Postępu 15B, kod pocztowy: 02-676.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną [Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.].
- Użytkownik - osoba posiadającą prawo do korzystania z Portalu w imieniu Kontrahenta w zakresie przydzielonych uprawnień, w szczególności do składania zamówień. Zmiany uprawnień konta Użytkownika na Portalu może dokonać Użytkownik o statusie „Kontakt Główny” lub Administrator.
- W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osoby te są jednocześnie Kontaktem Głównym Kontrahenta na Portalu,
- W przypadku spółek, osoba tworząca konto Kontrahenta na Portalu, tworzy pierwszy kontakt do Kontrahenta, który staje się automatycznie Kontaktem Głównym Kontrahenta na Portalu,
- Warunkiem korzystania z Portalu przez Użytkownika w imieniu i na rzecz Kontrahenta, w tym zawierania umów sprzedaży, jest akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności przez Użytkownika.
- Użytkownicy uważani są̨ za osoby upoważnione do działania w imieniu Kontrahenta w zakresie przyznanego dostępu do Portalu.
- Sprzedający może prowadzić działania promocyjne dotyczące Produktów dostępnych w ofercie Sprzedającego. Zakupy, w związku z prowadzonymi przez Sprzedającego działaniami promocyjnymi, dokonywane są zgodnie z warunkami wynikającymi z Regulaminu, z zastrzeżeniem warunków prowadzenia działań promocyjnych. Podczas prowadzenia działań promocyjnych liczba Produktów dostępnych w ofercie Sprzedającego może być ograniczona.
- Ceny podane na Portalu są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
- Ceny Produktów podane na Portalu nie obejmują kosztów dostawy.
- Produkty dostępne na Portalu są wolne od wad fizycznych i prawnych, z wyjątkiem produktów powystawowych lub wcześniej używanych, które mogą być obarczone wadami fizycznymi. Klient dokonujący zakupu Produktów obarczonych wadami uzyskuje szczegółową informację odnośnie stanu Produktu, ze wskazaniem jego wad, które mogą zostać udokumentowane fotograficznie i zawierając umowę sprzedaży akceptuje stan, w jakim znajduje się Produkt w dacie zawarcia umowy sprzedaży. Dla Produktów powystawowych lub używanych mogą być wyłączone lub ograniczone niektóre prawa, jak prawo gwarancji lub rękojmi.
- Informacje odnośnie gwarancji na produkty znajdują się na stronach internetowych producentów.
- Sprzedający może prowadzić program lojalnościowy, który może premiować stałych Klientów okazjonalnymi bądź stałymi ofertami, zniżkami i specjalnymi cenami.
- Sprzedający porozumiewa się z Klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie bądź listownie, ewentualnie, w razie potrzeby, kontakt z Klientami odbywa się za pośrednictwem innych dostępnych środków komunikacji.
- Korzystanie z Portalu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: stacja komputerowa dołączona do sieci Internet, wyposażona w najnowszy system operacyjny macOS, iPadOS, iOS, Android lub Windows oraz przeglądarkę internetową Safari, Firefox, Chrome lub Internet Explorer w wersji z roku co najmniej 2018 wraz z włączoną opcją akceptacji plików cookies (tzw. pliki ciasteczka).
- Kontrahent ponosi pełną odpowiedzialność́ za działania każdego Użytkownika w związku z dostępem do Portalu, w tym także za działania i zaniechania osób, które zalogują̨ się̨ do Portalu podając odpowiednie loginy i hasła Uży W takim przypadku, umowy sprzedaży Produktów zawarte w związku z zamówieniami złożonymi przez Użytkowników uważane są̨ za zawarte w imieniu Kontrahenta i mają moc wiążącą wobec Kontrahenta.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak faktury lub faktury korekty z załącznikami i wszelkie inne dokumenty wynikające z zawieranych transakcji.
§2. Zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez formularz transakcyjny dostępny na stronie internetowej Portalu. Złożenie zamówienia traktowane jest jako złożenie oferty kupna.
- Sprzedający realizuje dostawy zamówionych produktów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wysyłka zamówienia poza terytorium RP możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu takiej możliwości ze Sprzedającym. Sposób dostawy i koszt dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od zamówienia i adresu dostawy z zastrzeżeniem postanowień §4 ust. 7.c.
- Warunkiem przyjęcia do realizacji złożonej oferty kupna jest podanie przez Klienta wszystkich informacji, które zawarto w formularzu transakcyjnym, w szczególności firmy spółki lub działalności gospodarczej, numeru NIP, adresu siedziby, adresu dostawy (jeżeli jest inny niż adres siedziby) oraz adresu poczty elektronicznej i numeru telefonu umożliwiających weryfikację Klienta oraz kontakt przy realizacji zamówienia.
- Kliknięcie przycisku „Zamawiam” na witrynie Portalu jest jednoznaczne ze złożeniem oferty kupna wybranych Produktów i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za te Produkty oraz kosztów dostawy. Po wykonaniu czynności kliknięcia przycisku „Zamawiam” zamówienie nie może zostać połączone z innym zamówieniem lub zmienione pod względem jego zawartości bez uprzedniej zgody Sprzedającego.
- Wszystkie złożone oferty kupna przez Portal, Sprzedający potwierdza przyjęciem do realizacji zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail wysłany do Klienta. Sprzedający ma prawo ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty, a Klient zobowiązany jest dokonać przedpłaty, nawet do pełnej wysokości ceny Produktów przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
- Dla stron wiążące dla Klientów są informacje zawarte na stronie internetowej Portalu przy kupowanym produkcie dodawanym do koszyka w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: jego cena, charakterystyka, cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy oraz promocje, którym podlega.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa jedynie ofertę zakupu określonego produktu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, zgodnie z postanowieniami §2 ust. 5 Regulaminu.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (i) udostępnienie Regulaminu na stronie Portalu oraz (ii) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w §2 ust. 5 Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Portalu.
- Dystrybutorowi przysługuje prawo odmowy realizacji Zamówienia bez podania przyczyn.
§3. Płatności
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przelewem – Sprzedający rezerwuje Produkt w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta lub udostępnia do samodzielnego odbioru w Salonie, po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Portalu bądź w wiadomości e-mail wysłanej do Klienta,
- za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera,
- w systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez finansującego, którym, zgodnie z wyborem Klienta może być podmiot wskazany przez Klienta lub spółka Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław, kapitał zakładowy 520.000.000,00 zł, (opłacony w całości), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562, NIP: 5272046102, REGON: 012736938,
- w postaci leasingu - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z umowy leasingu zawartej między Klientem a finansującym, którym, zgodnie z wyborem Klienta może być podmiot wskazany przez Klienta lub spółka LEASELINK spółką z ograniczoną odpowiedzialnością̨ z siedzibą w Warszawie, adres: Warszawa, 03-840, ul. Grochowska 306/ 308 wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000477046, posiadającą NIP: 5272698282, REGON: 146815482 o kapitale zakładowym 210.600,00 zł (opłaconym w całości),
- płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - płatność odbywa się w całości lub części zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem jednego z serwisów: Przelewy24.pl, PayU.pl, FirstData.com lub imoje.pl. W zależności od wyboru Klienta, proces płatności elektronicznych lub kartami płatniczymi może prowadzić:
- Przelewy24.pl - spółka PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, adres: Poznań, ul. Kanclerska 15, 60-327, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- FirstData.com - spółka First Data Polska SA z siedzibą w Warszawie, adres: Warszawa, Al. Jerozolimskie 92, 00-807, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000061293, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy w wysokości 120.150.500,00 zł, NIP: 5260210429, REGON: 012873434.
- imoje.pl – spółka ING Bank Śląski SA. z siedzibą w Katowicach, adres: Katowice, ul. Sokolska 34, 40-086, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 6340135475, REGON: 271514909.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji korzystania z Produktów bez konieczności ich zakupu (najem Produktów na czas określony), Klient przed wydaniem Produktu przez Sprzedającego zawiera oddzielną umowę na finansowanie korzystania z Produktów ze spółką WeSub SA, z siedzibą w Warszawie, adres: Warszawa, ul. Branickiego 17, kod pocztowy: 02-972, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Rejonowy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000891739, posiadającą̨REGON: 388564561 oraz NIP: 9512516964, kapitał zakładowy w wysokości 1 000 000,00 zł.
- gotówką lub kartą płatniczą, jeżeli zamówienie odbierane jest osobiście przez Klienta w Salonie,
- w inny sposób, jeżeli takie będzie ustalenie między stronami.
- Warunkiem wydania Produktu jest zapłata za Produkt oraz jego dostawę lub zawarcie umowy z jednym z podmiotów finansujących zakup lub najem.
§4. Dostawa Produktów
- Zamówiony Produkt, jeżeli jest w magazynie Sprzedającego lub jego Dostawców, Sprzedający wysyła za pośrednictwem renomowanej firmy przewozowej, w tym operatora paczkomatów, lub udostępnia do odbioru przez Klienta w Salonie w zwykłym terminie do 5 dni roboczych licząc:
- od dnia następnego od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego w trybie określonym w § 2 ust. 5 Regulaminu - w przypadku wybrania przez Klienta formy płatności za pobraniem,
- od dnia następnego po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunek bankowy Sprzedającego w przypadku wybrania przez Klienta formy płatności przelewem bankowym lub przelewem elektronicznym.
- termin 5 dni, o którym mowa wyżej może ulec zmianie, jeżeli w chwili potwierdzenia zamówienia jest brak Produktów magazynie lub zamówienie dotyczy Produktów produkowanych na indywidualne zamówienie klientów.
- Sprzedający określa termin wysyłki Produktów lub datę odbioru w Salonie po przyjęciu zamówienia do realizacji.
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego w Salonie, Klient zobowiązany jest odebrać Zamówienie w terminie trzech dni roboczych od dnia poinformowania Klienta o przygotowaniu Produktu do odbioru. W przypadku nieodebrania Produktu przez Klienta w terminie określonym z zdaniu poprzednim, Sprzedający uprawniony jest do anulowania zamówienia z jednoczesnym zwrotem dokonanej płatności i pobraniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 49,00 PLN netto. Klient o decyzji Sprzedającego dotyczącej anulowania Zamówienia zostanie poinformowany w zwykły sposób.
- Ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Produktu przechodzi ze Sprzedającego na Kupującego w momencie powierzenia produktów przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju bądź wyznaczonej przez Klienta osobie lub firmie kurierskiej.
- Przed odbiorem Produktów od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania i taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę, w której znajduje się Produkt, pod rygorem utraty możliwości reklamowania widocznych uszkodzeń.
- W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, Klient winien odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzeniu przesyłki.
- Przy realizacji Zamówień na adres dostawy wskazany przez Kupującego, Sprzedający może doliczyć koszty dostawy wg następujących zasad:
- Dostawa zamówienia na terenie Rzeczpospolitej o wartości nie większej niż 3 000,00 PLN netto – koszt dostawy do 30,00 PLN netto,
- Dostawa zamówienia na terenie Rzeczpospolitej o wartości większej niż 3 000,00 PLN netto – koszt dostawy zawiera się w cenie Produktów,
- Dostawa zamówień poza teren Rzeczpospolitej, niezależnie od wartości zamówienia – koszt dostawy ustalany jest indywidulanie dla każdego zamówienia, a jeżeli jest brak takich ustaleń, to dostawa następuje wg Incoterms 2000, Ex Works, Warszawa.
§5. Reklamacje
- Sprzedający dostarcza Klientom produkty niewadliwe, których parametry techniczne zostały określone przy każdym z nich. Parametry techniczne określane są przez ich producentów.
- Zasady i warunki gwarancji produktów określa ich producent.
- W przypadku otrzymania produktu wadliwego Klient powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedającego. Zgłoszenia wady należy dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@Solutionsbay.pl, listem poleconym adresowanym do siedziby Sprzedającego bądź osobiście w Salonie.
- Klient zgłaszając wadę zobowiązany jest odesłać wadliwy produkt na adres Salonu, ewentualnie dostarczyć samodzielnie wadliwy produkt do Salonu.
- Klient nie może odstąpić od umowy, z zastrzeżeniem postanowień §6 niżej, jeżeli wada jest nieistotna i nie wpływa na możliwość właściwego używania produktu.
- Sprzedający ustosunkuje się do żądania usunięcia wady zgłoszonej przez Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia żądania, z tym zastrzeżeniem, iż bieg 14 dniowego terminu ulega zawieszeniu do dnia dostarczenia przez Klienta wadliwego produktu Sprzedającemu.
- W przypadku uwzględnienia zgłoszonego przez Klienta żądania usunięcia wady, koszty związane z wymianą bądź naprawą produktu ponosi Sprzedający.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Produktach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6. Rękojmia
- Sprzedający wobec Klientów, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust.8 Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanych (rękojmia) na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych.
- Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może (i) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny lub (ii) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z innym możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na własny koszt dostarczyć rzecz wadliwą na adres Salonu, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
- W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Klientowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Postanowienia zdania poprzedniego odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Klientowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
- Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Klienta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym ustawowo.
- W przypadku Produktów marki Apple, zgodnie z art. 558 i kolejnych Kodeksu Cywilnego, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Produktu Kupującemu, a w przypadku pozostałych Produktów odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
§7. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Portalu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient może powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Portalu. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Portalu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: info@SolutionsBay.pl.
- W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Portalu Użytkownik powinien wskazać m.in. rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.
§8. Ochrona prywatności, pliki cookie
- Użytkownik składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Pełny tekst polityki prywatności dostępny jest pod linkiem Polityka Prywatności.
- Informacja na temat zasad wykorzystania technologii plików Cookies przez Sprzedającego znajduje się w dokumencie „Polityka Prywatności”, rozdział 5.
- Użytkownik może również wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedającego materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newsletter) oraz przekazania swoich danych osobowych do partnerów Sprzedającego.
- W każdej chwili Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji newslettera, klikając w link o rezygnacji, który jest dołączony do każdego newslettera.
§9. Postanowienia końcowe, wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego, nie może być również w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu.
- Sprzedający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Portalu. Do zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmian Regulaminu stosuje się zapisy Regulaminu obowiązujące w dacie złożenia Zamówienia przez Kontrahenta.
- Wszystkie dane o cenach Produktów oferowanych przez Dystrybutora oraz o ich dostępności stanowią̨ tajemnicę przedsiębiorstwa Dystrybutora. Informacje te przeznaczone są wyłącznie dla Dilera i wyłącznie dla celów związanych z zakupem przez Dilera tych Produktów. Ujawnianie osobom trzecim danych dostępnych na Portalu, jak również ich wykorzystywanie lub przetwarzanie dla innych celów niż związane z zakupem Produktów od Dystrybutora będzie traktowane jako rażące naruszenie zasad współpracy między stronami.
- Sprzedający może pozbawić Kontrahenta (jego Użytkowników) prawa do korzystania z Portalu, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Portalu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Kontrahenta lub przypisanych mu Użytkowników Regulaminu, w szczególności, gdy Kontrahent (Użytkownik):
- podał w trakcie rejestracji na Portalu dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Portalu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sprzedającego lub samego Sprzedającego,
- nie dokonał żadnego zakupu u Dystrybutora w okresie kolejnych 60 dni,
- prowadzi działalność́ konkurencyjną względem Dystrybutora,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedającego za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedającego albo
- narusza zasady korzystania z Portalu określone w Regulaminie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się ogólnie obowiązujące przepisy. Kwestie sporne, jeśli Klient wyrazi taką wolę, rozwiązuje się polubownie, na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej, procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych lub zaakceptowanych przez Klienta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd według adresu Salonu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Portalu, tj. w dniu 3 stycznia 2022.